نقش تخیل در کارآفرینی

۹,۹۰۰ تومان

محصول باکیفیت

محصول با کیفیت

پرداخت امن و آنلاین

دانلود پس از پرداخت

ضمانت بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه

هدف از انجام این تحقیق، آشنایی با فرایند اولیه کارافرینی و ریشه کارافرینی است و نقش تخیل و افکار افراد در این حوزه، بررسی شده است. امید است این مطلب برای عزیزان مفید و موثر واقع شد.

یکی از قدرت های ذهنی و درونی که خداوند متعال در درون انسان ایجاد کرده است، قدرت تخیل و رویا پردازی است. بسیاری از موفقیت ها، نشات گرفته از این انگیزه درونی انسان ها است. هر چقدر که تخیل و قدرت رویا پردازی در درون انسان بیشتر باشد، شکل گیری موفقیت ها آسان تر می شود. این تخیل و رویا پردازی در کارافرینان نمود بیشتری دارد و معمولا گفته می شود که کسانی که از قدرت تخیل بیشتری برخوردارند می توانند کارافرین موفقی باشند، چرا که نقطه شروع کارافرینی و راه اندازی کسب وکارها، تخیل و رویا پردازی کارافرین است، بنابراین موفقیت بیشتر، وابسته به همین قدرت خواهد بود. برای مثال،کارافرینی که با ایده و خلاقیت خود یک کسب و کاری را راه اندازی کرده و باعث تحول در بخشی از زندگی مردم شده است، درواقع او درابتدا یک رویا پرداز ماهر بوده است.

بسیاری از افراد موفق و خلاقی که دراطراف ما هستند، قوه تخیلی که همه ما انسان ها از آن برخوردار هستیم را درک کرده و به آن دسترسی دارند و می توانند از آن استفاده مفید برای موفقیت هایشان داشته باشند.خیال پردازی،رویا پردازی ،تصویر سازی ،حل مسائل و توانایی برنامه ریزی درست، برای رسیدن به هدف و ترسیم خود هدف و…از مواردی هستند که با قدرت تخیل می توان آنها را انجام داد. البته این موارد و توانایی ها باید جنبه مثبتی داشته باشند زیرا در بعضی موارد خیال پردازی و رویا پردازی منفی اتفاق می افتد که منجر به موفقیت نخواهد شد و با این مقوله کاملا متفاوت بوده و خارج از بحث ما می باشد.

همان طور که گفته شد برای این که کارافرینی به وجود بیاید فرد باید ابتدا رویا پردازی کند و در مراحل بعد ایده پردازی ،خلاقیت و نواوری داشته باشد که این مراحل همگی ریشه در همان مرحله اول که رویا پردازی است دارند، می خواهم در این جا نکته ای را بگویم که اکثر افراد با آن روبرو می شوند، بسیار دیده ایم، زمانی که شخصی یا کودکی در تخیلات خود سیر می کند و به فکر کارافرینی است، دیگران او را مورد تمسخر قرار می دهند و بدترین اتفاقی که ممکن است در اینجا به وجود بیاید این است که آن شخص، تخیلات خود را بخاطر همین مشکل رها کند، یک کارافرین باید تمام موانع را پشت سر بگذارد و این مشکل ناچیز است. بنابراین، نکته مهم این است که توانایی های خود را باید بشناسیم و از قدرت تخیل و احساسات خود استفاده کنیم تا بتوانیم کارافرین بشویم و به زندگی مورد توجه مان برسیم.

عنوان تیترها: ۱.مقدمه

۲.بررسی و تحلیل نقش تخیل و رویاپردازی در ایده های کارافرینی

۳.بررسی درمورد چرایی وجود ایده در فرایند کارافرینی

۴.مثال های کاربردی در زمینه نقش تخیل و رویاپردازی در ایده های کارافرینی

۵.پیشنهادات در زمینه موضوع تحقیق

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “نقش تخیل در کارآفرینی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین ها

محصولات مرتبط

شما اینجا هستید :