بودجه بندی عملیاتی – بهره برداری های فعلی و آتی

۹,۹۰۰ تومان

محصول باکیفیت

محصول با کیفیت

پرداخت امن و آنلاین

دانلود پس از پرداخت

ضمانت بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه

بودجه بندی عملیاتی – بهره برداری های فعلی و چشم اندازهای آتی :
بیانیه Paull . Posner مدیرمالی ، تحلیل بودجه مرکزی و موضوعات مهم این گواهی باعث پیشرفت ما بطور گسترده و تکمیل کار روی بودجه مرکزی و ادغام آن با بودجه عملیاتی می شود . بودجه رئیس جمهور آمریکا ، سال مالی ۲۰۰۴ و کنترل عملکرد قوه های ابتکار . ما کار خود را مطابق با استانداردهای پذیرفته شده حسابداری دولتی پیش می بریم.
(ابتکارات) روشهای بودجه بندی عملیاتی فعلی براساس تلاشهای قبلی قرار می گیرند.
یک چشم انداز تاریخی
در دهه ۱۹۹۰ ، کنگره و شعبه اجرایی (اداری) یک چارچوب قانونی و مدیریتی را وضع کردند که اساسی را رای تقویت عملکرد دولت و پاسخگویی با GPRA فراهم کرد.
GPRA تداوم تلاشهای بیش از ۵۰ سال است که برای پیوند منابع با نتایج صورت گرفته است.
این اصلاحات مدیریتی گذشته (روشهای حسابداری و بودجه بندی قانون سال ۱۹۵۰ ، سیستم برنامه ریزی و بودجه بندی ، مدیریت با هدف و بودجه بندی بر مبنای صفر) تا اندازی با شکست روبرو شدند ، زیرا آنها مربوط به تصمیم گیرندگان بودجه در شعبه اداری یا کنگره نبودند.
GPRA بهترین ویژگی های روشهای قبلی را نمایان می کند و از بدترین آنها اجتناب می کند برخلاف بیشتر روشهای قبلی ، GPRA براساس قانون قرار می گیرد و به کنگره یک مبلغی را برای نظارت بر موفقیت این ابتکار می دهد علاوه بر این ، برخلاف این ابتکارات ، GPRA به طور وضوح در جستجوی پیوند بین برنامه های عملیاتی و بودجه ها بود انتظار می رفت که اهداف نمایندگی و اندازه گیری ها جدی تر در نظر گرفته شوند ، در صورتیکه مورد استفاده قرار بگیرند و در روند تخصیص منابع مفید واقع شوند . GPRA وارد دهمین سال خود شده است و باعث بقای دو دولت متوالی شده است و بطور دوره ای یک مبنایی را برای نظارت کنگره ای شکل داده است.

ابتکارات اخیر
دولت فعلی چندین کار را برای ادغام کامل اطلاعاتی در مورد هزینه و عملکرد در طول (فرآیند ) روند مروری بودجه سالانه خود انجام داده است . رئیس جمهور دستور جلسه مدیریت با تمرکز بر روی ۱۴ هدف ( ۵هدف تقویت دوجانبه دولت و ۹ برنامه ابتکاری) در جستجوی بهبود مدیریت و عملکرد دولت مرکزی می باشد.
ادغام عملکرد و بودجه یکی از ۵ اولویت دولت در دستور جلسه مدیریت رئیس جمهور است ،‌در حالیکه PART عنصر مرکزی در بودجه بندی عملیاتی بخش PMA می باشد.
برای دنبال کردن پیشرفت هر دو نمایندگی و جایگاه فعلی در رسیدن به هر کدام از ۵ ابتکار PMA و OMB یک ورقه ثبت امتیاز به مدیریت شعبه اجرایی داد ما به ارزش این ورقه پی بردیم که در حقیقت ثبت امتیاز در آنها براساس چراغهای قرمز ، زرد وسبزنیست، اما میزان امتیازات منجر به تمرکز مستمر و پیشرفتهای چشمگیری می شود.
معیار ثبت امتیاز برای بودجه و ادغام آن باعملکرد شامل عناصری مثل ادغام ستاد برنامه ریزی و بودجه می شود یک برنامه و بودجه عملیاتی تلفیق شده بر مبنای اهداف نتایج (نهایی) قرار گرفته و همچنین بااین ستاد و منابع آن تلفیق می شود که برای رسیدن به اهداف برنامه لازم می باشد (خواه این نمایندگی بتواند کارآی برنامه را ثبت کند یا نه).
در حالی که ثبت امتیاز بر مبنای توان مدیریت نمایندگی برای توسعه یک زیربنای اقتصادی برای بودجه بندی عملیاتی می باشد ، PART بخش OMB بیشتر اطلاعات عملیاتی را به فرایند تشکیل بودجه در سطحی القا می کند که در آن جا تصمیماتی برای بودجه بندی اتخاذ می شود.
PARTدر طول سال مالی ۲۰۰۴ در چرخه بودجه برای ۲۳۴ برنامه بکار برده می شود OMB به برنامه های مؤثر ، نیمه مؤثر ، مناسب یا نامناسب بر مبنای طرح برنامه ، برنامه ریزی استراتژیک ، مدیریت و نتایج سرعت داد.
اگر OMB بعنوان یک برنامه در مورد اطلاعات عملیاتی یا اندازه گیری های عملیاتی ناکافی یا نامناسب در نظر گرفته شود ، یک درجه پنجم به نتایج ثابت نشده داده می شود مطابق با OMB ارزیابی ها یک عامل (فاکتور) در تصمیمات بودجه ای برای درخواست بودجه رئیس جمهور در سال مالی ۲۰۰۴ بودند.
در یک حرکت بی سابقه ، OMB ابزار ارزیابی ، نتایج ارزیابی و مطالب پشتوانه در روی web site خود ایجاد کرده است . OMB گفته است که آن PART را برای ۲۰ درصد از برنامه های دیگر بکار خواهد برد و بنرامه های سال مالی ۲۰۰۴ را در توسعه بودجه سال مالی ۲۰۰۵ مجدداً ارزیابی می کند.
علاوه بر این OMB اعلام کرده است که قصد دارد که از برنامه های استراتژیک امروزی نمایندگی ها استفاده کند که تاریخ آنها در مارس ۲۰۰۳ است و بعنوان الگویی برای درخواست بودجه های آتی است.

بودجه بندی عملیاتی تا وعده های بزرگ و چالش های بیشتری را به دنبال دارد در طول اولین دوره ۱۰ ساله GPRA دولت مرکزی برای اولین دفعه برای ایجاد یک تلاش دولتی و منظم تلاش کرده است و این کار برای توسعه برنامه های عملیاتی و مهم برای پوشش عملکردهای ضروری دولت بوده است در حالی که بطور وضوح کار پیش می رود ، بیان اهداف عملیاتی و شاخص ها یک پایه برای یک انتقال اساسی تر در نحوه کار دولت تعیین می کند.
با شروع این دهه بعدی (آتی) مدیریت اجرا در سطح مرکزی ، ممکن است ما به یک نقطه عطف رسیده باشیم بر مبنای پیشرفت های نمایندگی ها در توسعه برنامه ها و ارزیابی ها ، اکنون دولت با چالش ارتقای کار برد آن اطلاعات در تصمیم گیری بودجه، پیشرفت برنامه و مدیریت ، نمایندگی روبرو می شود.
استفاده بیشتر از اطلاعات عملیاتی در تصمیم گیری باعث گرفتن پاداش های فراوانی می شود ، در حقیقت استفاده از آنها ساده نیست و همراه با خطر است . تصمیم گیرندگان به یک نقشه جاده نیاز دارند که تعیین کند که بودجه عملیاتی موفق شبیه به چه بوده است و همچنین عناصر مهم و خطرات بالقوه در مسیر موفقیت را معرفی می کند به عبارت دیگر ، چندی که برای بودجه بندی عملیاتی لازم است یک برنامه استراتژیک است.
در قسمت باقی مانده این گواهی ، من بعضی از این عناصر اصلی (کلیدی) و خطرات را بررسی خواهم کرد که شامل موارد زیر می شود یک تعریف و استثنائات برای خود بودجه بندی عملیاتی ، زیربنای اطلاعات عملیاتی موفق و اندازه گیری ها ، بیان نیازهای کاربران مختلف ، تنظیم برنامه ریزی عملیاتی با ساختارهای مدیریت مالی و بودجه ، ارتقاء نظریه های توازن بودجه و نقش مداوم نظارت کنگره ای .
بودجه بندی عملیاتی چیست و چه انتظاری می توان از آن داشت ؟
بودجه بندی بر مبنای عملکرد می تواند به افزایش توان دولت در ارزیابی ادعاهای متناقض در بودجه کمک کند این کار با در اختیار گذاشتن اطلاعات بهتر و نتایج برنامه های فردی و مجموعه کاملی از ابزار و برنامه برای بیان پیامدهای عملیاتی رایج در دست تصمیم گیرندگان بودجه صورت می گیرد.

تعداد صفحات : ۳۴

نوع فایل : ورد ۲۰۰۳ (.doc)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بودجه بندی عملیاتی – بهره برداری های فعلی و آتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین ها

محصولات مرتبط

شما اینجا هستید :