قالب پست و استوری اینستاگرام – تجاری

۹,۹۰۰ تومان

محصول باکیفیت

محصول با کیفیت

پرداخت امن و آنلاین

دانلود پس از پرداخت

ضمانت بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه

قالب پست و استوری اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا تنها با قرار دادن متن‌ها مورد نظرتان و تغییر در رنگ و گاهی تصاویر و دیگر المان ها به طرح نهایی خود برسید و نیازی نباشد که طراحی را از صفر انجام دهید.

برای بسیاری از افراد شاید این پرسش به وجود بیاید که قالب اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد. همه ما به خوبی می دانیم که افراد زیادی امروزه از اینستاگرام استفاده می کنند تا عکس های خود را در این فضا گذاشته و یا عکس های دیگران را مشاهده کنند. البته بسیاری از افراد هم برای درآمدزایی از اینستاگرام استفاده می کنند. قالب اینستاگرام یکی از بهترین امکاناتی می باشد که به وسیله آن می توانید درآمد بیشتری در اینستاگرام به دست آورید. شما می توانید از قالب های آماده اینستاگرام که بانک پروژه برایتان مهیا کرده است، استفاده کنید و بتوانید درآمد بیشتری به دست آورید.

این قالب‌ها بخصوص به افرادی که گرافیست حرفه‌ای نیستند کمک بسیاری می‌کند.

طراحی همچین قالبی برای اشخاصی که گرافیست حرفه‌ای نیستند تقریبا غیر ممکن است و برای گرافیست‌ها نیز زمانبر و گاهی چالش بر انگیز است.

حال تصور کنید شخصی که تنها تولید کننده محتوا در اینستاگرام و یا ادمین یک پیج اینستاگرامی است بخواهد محتوای با ظاهر زیبا تولید کند. در حالت عادی این شخص نیاز است که یا کار با فتوشاپ و طراحی را فرا بگیرد که خود بسیار زمانبر است و یا باید سفارش یک قالب را به یک گرافیست بدهد که در این صورت نیز علاوه بر هزینه بالای طراحی نسبت به قالب های آماده؛ از طرح نهایی خود تا زمان اتمام آن با خبر نخواهد شد که این خود مشکلی بزرگ است. (در قالب آماده شما می‌توانید تصویر دقیقی از پیج‌تان را متصور شوید اما وقتی کار را به گرافیست می‌سپارید رساندن منظورتان به گرافیست بسیار سخت و گاهی غیر ممکن است).

به همین دلیل پیشنهاد ما به شما جهت صرفه جویی در زمان، انتخاب سریع قالب مناسب فعالیتتان در اینستاگرام و تمرکز بر تولید محتوا برای پیشی گرفتن از رقبای خود در اینستاگرام، استفاده از قالب های آماده ی این شبکه ی اجتماعی محبوب است.

در ادامه به بررسی ویژگی های قالبی که مشاهده می کنید و ما آن را در بانک پروژه برای شما آماده کرده ایم می پردازیم که یک قالب حرفه ای برای فعالیت های تجاری می باشد :

نکات برجسته این قالب پست و استوری اینستاگرام :

آماده استفاده برای اینستاگرام
کاملاً لایه لایه و کاملاً منظم
کیفیت بالا
فونت های رایگان استفاده می شود
همه اشکال بر پایه وکتور هستند.
قرار دادن آسان تصویر.
متن و رنگ قابل ویرایش

شامل :

6 فایل psd برای پست های اینستاگرام(قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ)

3 فایل psd برای استوری های اینستاگرام(قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ)

توجه داشته باشید:

همه تصاویری که در این قالب می بینید، فقط بعنوان پیش نمایش استفاده می شوند و در فایلی که دانلود میکنید حذف شده اند، تا شما عکس های مد نظر خود را جایگزین آن ها کنید.

فواید استفاده از قالب اینستاگرام :

بدون شک شاید بسیاری از شما در مورد فواید قالب پست اینستاگرام اطلاعاتی نداشته باشید. به همین دلیل در ادامه برخی از مهمترین این فواید را نام می بریم تا اطلاعات شما در این مورد افزایش پیدا کند. این مزیت ها و فواید عبارت است از :

۱. قالب اینستاگرام به صفحه شما شکل منظمی می دهد. همین مسئله موجب می شود که مشتریان/کاربران مدت زمان بیشتری را در صفحه شما بمانند.

۲. در بلند مدت تصاویر مناسبی را که در صفحه ایجاد نموده اید در ذهن مشتریان می ماند. مخاطبین به ماندگاری تصاویر در ذهن خود اهمیت می دهند و این مسئله را نشانه برتر بودن برند و صفحه می دانند.

۳. ماندگاری در ذهن مخاطب یکی از مهمترین مزیت های استفاده از آن می باشد.

۴. بین فیدهای روزانه اینستاگرام صفحه شما برجسته تر می شود و رنگ و لوگوی آن را بسیاری از افراد به خوبی و سریعا تشخیص می دهند. در واقع شما با استفاده از قالب اینستاگرام می توانید به صورت روزانه توجه بسیاری از افراد را جلب کنید و یک برند شخصی برای خودتان داشته باشید.

۵. با استفاده از قالب پست اینستاگرام دسترسی مخاطبین به اطلاعات تماس شرکت و کسب و کار شما بسیار آسان تر خواهد شد.

۶. شما می توانید با استفاده از قالب اینستاگرام برای خود یک برند خاص داشته باشید.

۷. با استفاده از قالب اینستاگرام می توانید در زمان خود تا حد بسیار زیادی صرفه جویی کنید.

پس هرگز از داشتن یک قالب شیک برای محتوای صفحه اینستاگرام خود غافل نشوید!

قالب تجاری پست و استوری اینستاگرام

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قالب پست و استوری اینستاگرام – تجاری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین ها

محصولات مرتبط

شما اینجا هستید :