الیاف پلی پروپیلن ( PP )

۹,۹۰۰ تومان

محصول باکیفیت

محصول با کیفیت

پرداخت امن و آنلاین

دانلود پس از پرداخت

ضمانت بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه

الیاف پلی پروپیلن ( PP )

الیاف پلی پروپیلن (PP) یک ماده چند کاربردی است که سریع‌تر از الیاف پلیمر دیگر رشد می‌کند. (PP) احتمالات متعدد توسعه و پرداخت را برای مصرف کنندگان نهایی ارائه می‌کند. (PP) نقش مهم و فزاینده‌ ای در کاربردهای نساجی ایفا می‌کند. در واقع (PP) حدود ۳۵% کل الیاف دست ساز بشر و ۳۲% کل الیاف مصرفی در صنعت نساجی را تشکیل می‌دهد.

الیاف پلی پروپیلن، ۲۶% از کل مصرف پلیمرالفین‌ها را ارائه می‌کند. حتی در دوره دشواری افت اقتصادی، هنوز هم رشدی بین ۶ تا ۷% در یک سال و از الیاف دیگر رشد بیشتری دارد. این رشد با نسبت‌های رشد دهه هشتاد قابل مقایسه بود، جایی که ارقام دو رقمی امری عادی بود و ماشین آلات جدید به طور ثابت ساخته شدند. در سال ۱۹۹۶ کل مصرف حدود ۵۵۰۰ کتون تخمین زده شد، در آن سال مصرف در صنعت نساجی ۱۴۵۰ کتون بود. و در سال ۱۹۹۷ محصولات صنعت نساجی ۷% افزایش یافت و این به معنی مصرف بالای ۱۵۰۰ کتون یا ۲۶% کل (PP) بازار بود.

به واسطه توسعه اخیر، دیدگاه پولیولفین‌های نساجی موجود است، با محصولات جدید امروز برای افزایش مقدار (PP) در بسیاری از زمینه‌ها از قبیل روکش، فرش، الیاف فنی و جامه و دیگر موارد در آینده.

موقعیت کل صنعت الیاف پلی پروپیلن (PP)

در حوزه تکنولوژی هنوز تداوم وجود دارد، به ویژه در زمینه کاتالیز و تحقیق متالوزین و توسعه چند شرکت در حال کار و فعال در تولید تکنولوژی جدید کاتالیز هستند. در زمانی در درجات PP، سفارشی برای کاربردهای خاص نتیجه می‌شود که دارای خواص در حال بهبود است. همچنین پیشرفت‌های جدید در ماشین نساجی و پرنیقال نفوذ الیاف PP در موارد خاص از قبیل نخ‌های بافته نشده و نخ‌های فرش را رواج خواهد داد. کاربرد الیاف پلی پروپیلن (PP) در بخش‌های مختلف بازار رو به گسترش است، اما در بازار قطعات یدکی خاص با تأکید زیاد روی بازیابی به نظر به نفع PP است.

الیاف PP دارای تراکم g/cm^3  ۹۱% – ۹۰% هستند. این الیاف سبک تر از آب هستند. آنها به طور عملی بالاترین حجم را دارند بنابراین بالاترین قدرت پوششی را نیز دارند. الیاف پلی پروپیلن (PP) بهترین پوشش را نسبت به PA، اکریلیک و الیاف PES با ۱۹، ۲۲ و ۳۳ درصد ارائه می‌دهند.

به بیان دیگر الیاف مختلف با نیروی پوشش یکسان و ظرافت مختلف در بازار استفاده می‌شوند، الیاف پلی پروپیلن سبک تر هستند…

فهرست محتوا :

الیاف پلی پروپیلن (PP)
مقدمه
موقعیت کل صنعت الیاف (PP)
نقطه ضعف‌های الیاف PP
الیاف PP در صنعت اتوماتیک
جانشین تک تار
مفهوم پلیمر واحد
رفتار خروجی و رئولوژی انواع PP ـ ‍CR
وزن مولکولی (MW) و توزیع وزن مولکولی (MWD)
پلی دیسپرسیتی
تبلور جنبشی
اثر ریسیدن
جریان مویرگی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “الیاف پلی پروپیلن ( PP )”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین ها

محصولات مرتبط

شما اینجا هستید :