طرح توجیهی تولید کفش

۹۹,۰۰۰ تومان

محصول باکیفیت

محصول با کیفیت

پرداخت امن و آنلاین

دانلود پس از پرداخت

ضمانت بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه

باتوجه به نیاز مبرم جامعه به انواع کفشها در کارهای مختلف مانند کارخانه ها و فروشگاهها و … همچنین وجود انواع چرمهای مرغوب در کشور بر آن شدیم تا با تولید کفش نه تنها از واردات جلوگیری کرده بلکه گامی در جهت خودکفایی برداشته باشیم.

همچنین با استفاده از چرم مرغوب به تولید کفش هایی با کیفیت پرداخته و گامی هم در جهت اشتغالزایی برداشته باشیم.

کفش

یکی از نیاز های اصلی بشر در زندگی کفش می باشد و استفاده از این محصول انکار ناپذیر است . طرح مورد بحث طرح توجیهی تولید کفش در سایزها و مدلهای مختلف است.

کفشها در انواع مختلف زمستانه ، تابستانه ، در رنگها و طرحهای مختلفی می باشد که دو فاکتور اصلی و اساسی جهت جلب رضایت مشتری در آن زیبایی و کیفیت آن می باشد.

بررسی نیاز جامعه

نیاز جامعه به این محصول بیش از حد تصور می باشد از آنجایی که هر کفشی را نمی توان در تمام طول سال پوشید و بعضی کفشها تابستانه و بعضی زمستانه هستند و همچنین باتوجه به تغییر شکل رویه کفش یک جفت کفش را کمتر کسی به مدت بیش از یکسال می پوشد بهمین دلیل هر شخص در سال حداقل به دو یا سه جفت کفش نیاز دارد و باتوجه به جمعیت کشور نیاز جامعه به این محصول خیلی زیاد می باشد.

 

خواسته یا ناخواسته هر انسانی پس از طی مراحل تحصیل و با آموزش یک فن باید وارد بازار کار شود حال اگر سرمایه ای در دست داشت و یا بنابر انجام کارهایی طی مدت زمانی به پولی دست یافت و خواست آن را در جریان فعالیت اقتصادی سوق دهد باید برای پیشگیری از ضرر و زیان و مواجه نشدن با ورشکستگی باید مطالبی را در مورد چگونگی تولید ، خرید و فروش و تقاضای محصول مورد نظر و همچنین آداب و رسوم معاملات بداند.

باتوجه به آنچه گفته شده اگر فرد مطالعاتی را درباره موارد فوق انجام داده و فیزیک یا چند نمونه طرح و فعالیت اقتصادی را از جوانب گوناگون مورد بررسی و تحقیق قرار داده باشد و آنها را به گونه ای به شغل مورد نظر خویش ربط بدهد می تواند موفق تر باشد.

ما در طی طرحها و پروژه ها با مواردی نظیر قوانین منظور شده برای رعایت حقوق افراد و مراحل انجام یک طرح از زمان ایده تا بهره برداری و نیز ادارات مربوطه آشنا می شدیم و این خود می تواند راهنمایی باشد برای کمک در سریعتر و بهتر انجام دادن مراحل انجام فعالیت مورد نظر ما .

حال به منظور مطابقت علومی که آموخته ایم با بازار واقعی طرحی جهت تحقیق و بررسی فرآیند تولید و بازار مصرف و برخورد با عوامل گوناگون که در امر تولید با آن مواجه می شدیم پرداختیم.

 

پرفروش ترین ها

محصولات مرتبط

شما اینجا هستید :