کشش عمیق در شکل دهی فلزات

۹,۹۰۰ تومان

محصول باکیفیت

محصول با کیفیت

پرداخت امن و آنلاین

دانلود پس از پرداخت

ضمانت بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه

Earing یک فرضیه است که از مشخصه های کشش عمیق می باشد که عمدتاً روش بکار رفته برای شکل دهی پرس صفحه نازک بوده وبه علت anisotropy ماده ایجاد می شود . این باعث اهمیت تکنیک ها برای کنترل کردن ساختار بافتی مؤثر توسط anisotropy می شود . در این روش خواص ماده که بکاربرده می شوند جزء بهترین مزیت ها بوده و در جهت مخالف کاهش می یابند . عاملی که به صورت افزایش در این قضیه بکار برده می شوند ، برای آنالیز المان متناهی (محدود ) می باشند .
در کار حاضر ،‌نویسنده یک روشی از آنالیز المان متناهی ویسکو پلاستیک کریستالی /الاستیک را به صورت مستقیم تئوری پلاستیکی کریستالی را برای آلیاژهای آلومینیومی (جهت کشش عمیق آنها) ارائه داده است.
مدل ها ایجاد شده بودند و دانه بندی های کریستالی مختلف برای تحقق رابطه بین تغییر شکل و ساختار بافتی ،‌معرفی شدند ،‌نتایج آنالیزی دقیق حاصل با استنباط بر اساس تست های کششی مواد هم خوانی دارد.
کشش عمیق متداول ترین روش شکل دهی پرس صفحات نازک بوده و یک نقش مهمی را در شکل دهی ۳ بعدی sheet stock بازی می کند . محصولاتی که به کشش عمیق بستگی دارند با بسیاری از حوزه ها ،‌از بدنه های اتومبیل یا کاربردهای منزل و اجزاء آشپزخانه همخوانی دارد .
اکثر فرضیه های مشخصاتی که متوجه اصل کشش عمیق می شود شامل wrinking ، earing می باشند ،‌Earing یک ناصافی روی لبه بالائی محصول می باشد و به واسطه anisotropy تولید شده توسط دانه بندی کریستالی ایجاد می شود ، که به این مورد ساختار بافتی در حین نورد ماده می باشد . Earing به نوع و درجه بندی Earingْ۴۵ (یک کل از چهار بیرون زدگی در یک زاویه ْ۴۵ با پذیرش سمت نورد ماده ) و Earingْ۹۰/۰ (یک کل از چهار بیرون زدگی در یک سمت نورد با زاویه ْ۹۰) بستگی داشته و رده بندی می شود .
در چند سال اخیر پیشرفت هایی در تکنیک های کنترل کریستالی که حاصل صفحات و ورقه های دارای قابل شکل پذیری برای earing ، necking می باشد ، صورت پذیرفته است . نویسنده این مقاله با توجه به پیشرفت های صورت گرفته ، روشی را که مربوط به آنالیز المان متناهی را با استفاده از یک مدل ریاضی براساس ساختار کریستالی ایجاد کرده است و آن را برای شرایط کشش حقیقی استفاده کرده است .

فهرست :
چکیده
۱- مقدمه
۲- روابط مربوط به ساختمان ویسکو پلاستیک کریستالی /الاستیکی
۳- آنالیز المان متناهی ویسکو پلاستیک کریستالی / الاستیکی
مدل مواد
ابزار
شرایط انالیزی
۴- نتایج حاصل از آنالیز و بحث درباره آن
مقایسه تغییر شکل محصولات کشش عمیق با نتایج حاصل از تست های کشش ماده
۵- خاتمه

فاقد فرمول، جدول و شکل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کشش عمیق در شکل دهی فلزات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین ها

محصولات مرتبط

شما اینجا هستید :