چاپ روی کاشی و سرامیک

۹,۹۰۰ تومان

محصول باکیفیت

محصول با کیفیت

پرداخت امن و آنلاین

دانلود پس از پرداخت

ضمانت بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه

کاشی به قطعه سنگی مصنوعی گفته می‌شود که طول و عرض آن مختلف بوده و ضخامت آن چند میلیمتر است، و یک روی آن دارای سطحی شیشه‌ ای بوده و کاملاًّ صاف و صیقلی می‌باشد. کاشی محصولات سفالین و سرامیکی است که در ساختمان کاربرد و اهمیت ویژه‌ ای دارد مانند حمام‌ها، توالت‌ها، آشپزخانه‌ ها و آب ریزگاه‌ های عمومی و غیره. کاشی برای تزئینات داخل و خارج ساختمان و همچنین برای بهداشت و عایق رطوبت به کار می‌رود.
واژه کاشی از نام شهر کاشان اقتباس شده که از اوایل دوران اسلامی به عنوان مرکز صنعت سفال سازی مشهور بود.
پختن آجر لعابی با کاشی و کاشی کاری شیشه ای بیش از شش هزار سال دارد که زیباترین نمونه کاشی کاری ایران باستان در کاخ هخامنشان در شوش پیدا شده است . که دیوید افرای فرانسوی آن را کنده و به فرانسه برده است این کاشی ها با کیلر های برجسته بسیار زیبا که با آجرها نمای لعابی مینایی رنگ ساخته شده اند که زینت بخش موزه لوور پاریس هستند.
کاشی برای تزئینات داخل و خارج ساختمان (بویژه در اماکن مذهبی) و همچنین برای بهداشت و عایق رطوبت به کار می‌رود. کاشی دارای ابعاد و اندازه‌ های گوناگون می‌باشد بطوری‌ که کاشی کف و دیواری را در ابعاد ۲×۲ و ۱×۲ تا ۵۰×۵۰، ۴۰/۸۰ و ۳۰*۹۰ سانتیمتر تولید می‌کنند که با رنگهای گوناگون می‌تواند یک نقاشی را در محل نصب نیز نشان دهد. کیفیت کاشی باید به نحوی باشد که تغییرات ناگهانی درجه حرارت از ۱۰۰ تا ۲۰ درجه سانتیگراد را به خوبی تحمل کرده و هیچگونه آثار ترک در بدنه و یا لعاب آن ظاهر نشود. کاشی دیواری را برای حفظ بهداشت و رطوبت در آشپزخانه، محیط‌ های بهداشتی، حمام و دستشویی استفاده می‌کنند. کاشی کف را نیز به علت ضد سایش بودن و مقاومت حرارتی و الکتریکی بالا در آشپزخانه‌ ها، حمام‌ ها، آزمایشگاه‌ها، رختشویخانه‌ ها و کارخانجات شیمیایی به کار می‌برند همچنین کاشی باید دارای ابعاد صاف و گوشه‌ های تیز باشد.
استاد علی پنجه پور از مشهورترین اساتید کاشی کاری ایران است.

فهرست:
مقدمه
مراحل ساخت کاشی
مقدمه ای درباره چاپ کاشی
چاپ روی کاشی و سرامیک
چاپ روی کاشی با صفحه مسی
چاپ روی کاشی با صفحه مسی و کیسه ژلاتینی
چاپ سیلیک یا توری

تعداد صفحات : ۱۵
نوع فایل : ورد ۲۰۰۳ (.doc)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چاپ روی کاشی و سرامیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین ها

محصولات مرتبط

شما اینجا هستید :