پرسپکتیو چند وجهی ها

۹,۹۰۰ تومان

محصول باکیفیت

محصول با کیفیت

پرداخت امن و آنلاین

دانلود پس از پرداخت

ضمانت بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه

بسیاری از چیزهایی که با آنها سروکار داریم ، چون بناهای معماری قسمت های مختلف ماشین ها و دستگاه ها ، ابزارهای مختلف کلر ، و بالاخره اشیای مورد استعمال معمولی هر یک از نظر فرم ، ساده ترین اشکال هندسی و یا ترکیبی از آنها به یاد می آورند .

برای اینکه جسمی را درست بر روی سطحی مجسم کنیم ، اولا باید یاد بگیریم که در هر شیئی دارای شکل مرکب ، بتوانیم ساده ترین شکل هندسی آن را داشته باشیم که پرسپکیتو اجسام اصلی هندسی را بسازیم .

معمولا اشکال ساده ترین اجسام هندسی ، با چند خط ساده ترسیم می شود که عموما نشان دهنده فرم خارجی جسم بوده و هر یک از آنان دارای اهمیت ویژه هستند .

مثلا در رسم یک مکعب چنین ، چنین خطوط ویژه ای یال های آن به شمار می آیند . بعد از اینکه به کمک چنین خطوطی ، فرم اصلی و تناسب اجزا آنرا پیدا کردیم ، می توانیم طرح خود را با هاشور زدن ، سایه روشن رنگ و یا هر وسیله دلخواه دیگر تکمیل کنیم .

خصوصیت های تصاویر مرکزی که در قسمت های گذشته مورد بررسی قرار گرفت ، به ما امکان می دهد که برای ساختن پرسپکیتو بعضی چند وجهی ها معلومات فرا گرفته خود را به آسانی به کار بریم .

مثلا برای ساختن خطوط ویژه ( یال ها ) ، می توانیم از تناسبهای هندسی که بین آنها وجود دارد ، چون تقاطع و موزی بودن این خطوط بین خود ، موازی یا عمود بودن آنان نسبت به سطح جسمی با این سطوح ، استفاده کنیم .

مسئله معین کردن تناسبات اندازه ای اجزا جسم بر روی تابلو ، در قسمت های آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

اکنون ، برای ساختن پرسپکتیو چند وجهی ها و تقاطع آنان با صفحه و همچنین تقاطع متقابل سطوح چند وجهی ها ، چند مثال می آوریم…

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرسپکتیو چند وجهی ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین ها

محصولات مرتبط

شما اینجا هستید :