معماری باستانی رم ، یونان و مصر

احتمالاً‌ معروف ترین ساختمان در تمام رم کولوسئوم است. مدت ها قبل در این ساختمان رومی ها همه نوع بازی انجام می دادند و عکس های زیادی تهیه کردند. بسیاری از این بازی ها شامل نبردهای گلادیاتور ها و شکار حیوانات وحشی.

تماس بگیرید

محصول باکیفیت

محصول با کیفیت

پرداخت امن و آنلاین

دانلود پس از پرداخت

ضمانت بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه

در این بخش درباره عصر معماری چیزهایی فرا می گیریم اینکه چطور رم قبلا مدت های طولانی چگونه به نظر می رسید و حال چطور به نظر میرسد.

کولوسئوم

احتمالاً‌ معروف ترین ساختمان در تمام رم کولوسئوم است. مدت ها قبل در این ساختمان رومی ها همه نوع بازی انجام می دادند و عکس های زیادی تهیه کردند. بسیاری از این بازی ها شامل نبردهای گلادیاتور و شکار حیوانات وحشی. در این ساختمان عظیم ، مدخل های زیاد ، کریدور های پهن و پلکان و دستیابی به محل های عبور با دقت طراحی شده و ۶ صندلی استراحت در جایی که تماشاچیان بتوانند به راحتی تماشا کنند وجود دارد. در زیر کولوسئوم ، اتاق های بزرگ هست بنابراین آنها می توانند تمام ذخیره یشان را در یک ناحیه محافظت شده قرار دهند. و اما خواجه نشین ، کولوسیوم بزرگ در قرن ۱۴-۱۳ تخریب شد زیرا زلزله ای عظیم رخ داد. این زلزله یک بخش قابل توجه اطاق های خارجی را تکان داد و توده بزرگی موارد ریخته شده برای چندین سال وجود داشت. اما زلزله ها تنها چیزی نیستند که به تخریب کولوسیوم کمک می کنند. آلودگی و عملکرد اشتباه بشریت در تخریب آنی معجزه هنری نقش دارد.

داخل کولوسئوم

در داخل کولوسیوم منظره خطرناکی نسبت به بیرون دارد. داخل این محوطه بزرگ که بازی انجام می شود و ردیفهای صندلی ، یک سقف و چند در وجود دارد . و تمام اینها امروزه جود دارند اما یک خاطره گرم هستند شما نمی توانید سطح اصلی را در جایی که جنگها و نمایشها رخ می دهند ببینید. در هر حال تمامی این چیزها جریان دارند اما یافتنشان سخت است . اکثر اینها به خاطر آلودگی . زلزله و دستبرد بشر ناپدید می شوند.

میدان بزرگ کولوسئوم

میدان بزرگ کولوسیوم هرچیزی از مجسمه ، پارک ، باغ ساختمانهای مکمل متنوع و حتی یک رودخانه کوچک نیز داشت . مقبره ونس و رم در این میدان ساخته شده . دیگر ساختمانهای بزرگ که در اینجا ساخته می شوند کولوسیوم نیز ، متاسودان هستند که یک ساختمان بزرگ و قوس ثابت است . به نظر می رسد متاسودان یکی از metae گردش نقاط در حداکثر میادین ورزشی گرد است و مسابقه کاریوت باید به صورت گرد برگزار شود . این مجسمه ها در یک پایه گرد ایستاده اند و با مروارید پوشیده شده و با مجسمه ها و تاقچه ها پرستیده می شوند. این یک ناحیه کوچک میدان بزرگ کولوسیوم است . ساختمان های دیگر ، ساختمانهای دیگر تفسیر و به کاربرده میشود این محلی بود که مردم جمع می شوند وقبل از ورود به کولوسیوم صحبت می کنند.

این مقاله فاقد عکس می باشد.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “معماری باستانی رم ، یونان و مصر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته: , , برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

پرفروش ترین ها

محصولات مرتبط

شما اینجا هستید :