معرفی آنتروپی از طریق توزیع B

۹,۹۰۰ تومان

محصول باکیفیت

محصول با کیفیت

پرداخت امن و آنلاین

دانلود پس از پرداخت

ضمانت بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه

معرفی آنتروپی از طریق توزیع B در رشته شیمی‌ فیزیک دوره لیسانس :

آنتروپی و دومین قانون ترمودینامیک عناوین محوری رشته فیزیک شیمی‌ دوره لیسانس می‌باشند. معمولاً اهمیت این رشته در معرفی آنتروپی با تعریف C و از طریق تأکید بر جنبه ماکروسکوپی آن می‌باشد.

از کتاب‌های مهم شیمی‌ فیزیک موجود در لیست BG این ژورنال ، از بین ۲۰ کتاب، ۱۳ کتاب از این راهکار استفاده کرده‌اند. (دو کتاب در دسترس من نیست). در این کتاب‌های قدیمی، بررسی پیشرفته آماری آنتروپی از تعریف آموزشی آن جدا است و در فصل‌های بعدی با تأکید بر اصول آماری نسبت به روابط ذهنی معادله ۱ (در فایل پروژه موجود است) بیان خواهد شد. بنابراین این راهکار برای دانشجویان دشوار است.

متون کلی و آلی عمومی‌ شیمی‌ بر شیمی‌ به عنوان یک علم هسته‌ای تأکید دارند. از این رو معرفی پدیده آنتروپی در شیمی‌ فیزیک. اگر جدای از عملکرد هسته‌ای باشد، از اصول اولیه شیمی‌ جدا شده است. تجربه من نشان داده این موضوع تا حد زیادی نشانگر ناخوشایند بودن شیمی‌ فیزیک ۱ و درک نادرست چند گانه آن می‌باشد که از قبل بیان شد.

یک از مهمترین تصورات غلط این است که دانشجویان اغلب معتقدند ۲ آنتروپی وجود دارد: حرارتی، شامل انتقال حرارت و موضعی که در پخش گاز و ترکیب آن بروز می‌کند. تقریباً برخی کتاب‌های شیمی‌ فیزیک برای دانشجویان، ۵ از ۱۸ کتاب از راهکار مولکولی استفاده کرده‌اند. این معمولاً معرفی آنتروپی را براساس آمارهای هسته‌ای با استفاده از فرمول B نشان می‌دهد.

به طوری که W تعداد میکرواستیت بین سیسم و KB عدد ثابت Bاست. در بیشتر این متون شامل اولیه به بررسی آنتروپی گاز مورد نظر افزایش دهنده میزان آن به داخل محفظه خلاء می‌پردازد که شاخص مشابه با راهکار C است. با استفاده از معادله ۲ (در فایل پروژه موجود است) در محاسبه تعداد ترکیبات احتمالی هسته‌ای قبل و بعد از گسترش، به دانش جویان میزان هسته‌ای کمی‌ آنتروپی را معرفی می‌کند. بنابراین با این برنامه دستوری درک نادرست قبلی در مورد «۲ نوع آنتروپی» از بین نمی‌رود چون این گسترش گاز در موقعیت‌های مختلف فضا هرگز ارتباط خاصی با فرآیند‌های حرارتی ندارد، به علاوه چنین نمونه اوله با استفاده از انشتار هسته‌ای درفضا به عنوان معرفی آماری ضمنی آنتروپی خطای «آنتروپی بی‌نظمی‌ است» را برطرف ساخته که اخیراً توسط لابرت بیان شده است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “معرفی آنتروپی از طریق توزیع B”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین ها

محصولات مرتبط

شما اینجا هستید :