قالب اینستاگرام محصولات آرایشی بهداشتی

۹,۹۰۰ تومان

محصول باکیفیت

محصول با کیفیت

پرداخت امن و آنلاین

دانلود پس از پرداخت

ضمانت بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه

قالب اینستاگرام محصولات آرایشی بهداشتی ، قالبی مخصوص پست های اینستاگرام می باشد که متناسب با موضوع آرایش و بهداشت فردی ست و از این قالب اینستاگرام می توانید برای معرفی و عرضه محصولات خود و یا تولید محتوا در این حوزه پیج اینستاگرم خود بپردازید.

اگر قصد جذب مشتری و شروع یک کسب و کار در حوزه محصولات بهداشتی را دارید، قالب اینستاگرام محصولات آرایشی بهداشتی می تواند زینت بخش پیج اینستاگرام شما باشد و باعث افزایش توجه کاربران به آن شود.

داشتن یک پست خلاقانه در شبکه های اجتماعی، خوشحال کردن فالورها با استفاده از قالب های زیبا و چشم نواز برای تولید محتوا، کمک می کند تا فروش محصولات و خدمات ما در اینستاگرام بیشتر از پیش شود.

با استفاده از قالب اینستاگرام محصولات آرایشی بهداشتی به سادگی و با صرف کمترین زمان می توانید عکس های محصولات خود را به قالب اضافه کرده و متن، رنگ و اندازه آنها را در نرم افزار فتوشاپ به روشی که می خواهید ویرایش کنید.

تمام 9 فایل موجود در این مجموعه با فرمت PSD ارائه شده اند. آنها کاملا حرفه ای و لایه لایه هستند و ویرایش آنها بسیار آسان است. فقط چند کلیک کنید و رنگ آن تغییر می کند و به رنگ مورد نظر شما تغییر می یابد. به همین سادگی میتوانید پروفایل اینستاگرام خود را محبوب کنید.

از Photoshop برای انجام تمام سفارشی سازی ها دلخواه خود استفاده کنید: این قالب خلاقانه Instagram که با فرمت psd ارائه شده است، می تواند برای اجرای بسیاری از ایده های طراحان نیز مناسب باشد.

مشخصات قالب اینستاگرام محصولات آرایشی بهداشتی

300 نقطه در اینچ / RGB

ویرایش آسان

لایه های سازمان یافته و مرتب

قلم های رایگان مورد استفاده در طراحی

از فونت های رایگان استفاده شده

قرار دادن آسان تصویر (با کلیک راست بر روی لایه عکس، و انتخاب یکی از گزینه های Edit contents یا Replace Contents می توانید عکس دلخواه خود را جایگزین کنید.)

محتویات فایل :

9 فایل PSD (قابل ویرایش با استفاده از نرم افزار فتوشاپ)

توجه :

تصاویری که در قالب به کار رفته و مشاهده می کنید، فقط جهت پیش نمایش می باشند و در فایل قالب گنجانده نشده اند.

در ادامه تصاویری از «قالب اینستاگرام محصولات آرایشی بهداشتی» در محیط اینستاگرام را مشاهده می کنید.

قالب اینستاگرام محصولات آرایشیقالب اینستاگرام محصولات آرایشی بهداشتیاینستاگرام محصولات آرایشی بهداشتی

برای بسیاری از افراد شاید این پرسش به وجود بیاید که قالب اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد. همه ما به خوبی می دانیم که افراد زیادی امروزه از اینستاگرام استفاده می کنند تا عکس های خود را در این فضا گذاشته و یا عکس های دیگران را مشاهده کنند. البته بسیاری از افراد هم برای درآمدزایی از اینستاگرام استفاده می کنند. قالب اینستاگرام یکی از بهترین امکاناتی می باشد که به وسیله آن می توانید درآمد بیشتری در اینستاگرام به دست آورید. شما می توانید از قالب های آماده اینستاگرام که بانک پروژه برایتان مهیا کرده است، استفاده کنید و بتوانید درآمد بیشتری به دست آورید.

این قالب‌ها بخصوص به افرادی که گرافیست حرفه‌ای نیستند کمک بسیاری می‌کند.

طراحی همچین قالبی برای اشخاصی که گرافیست حرفه‌ای نیستند تقریبا غیر ممکن است و برای گرافیست‌ها نیز زمانبر و گاهی چالش بر انگیز است.

حال تصور کنید شخصی که تنها تولید کننده محتوا در اینستاگرام و یا ادمین یک پیج اینستاگرامی است بخواهد محتوای با ظاهر زیبا تولید کند. در حالت عادی این شخص نیاز است که یا کار با فتوشاپ و طراحی را فرا بگیرد که خود بسیار زمانبر است و یا باید سفارش یک قالب را به یک گرافیست بدهد که در این صورت نیز علاوه بر هزینه بالای طراحی نسبت به قالب های آماده؛ از طرح نهایی خود تا زمان اتمام آن با خبر نخواهد شد که این خود مشکلی بزرگ است.

(در قالب آماده شما می‌توانید تصویر دقیقی از پیج‌تان را متصور شوید اما وقتی کار را به گرافیست می‌سپارید رساندن منظورتان به گرافیست بسیار سخت و گاهی غیر ممکن است).

به همین دلیل پیشنهاد ما به شما جهت صرفه جویی در زمان، انتخاب سریع قالب مناسب فعالیتتان در اینستاگرام و تمرکز بر تولید محتوا برای پیشی گرفتن از رقبای خود در اینستاگرام، استفاده از قالب های آماده ی این شبکه ی اجتماعی محبوب است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قالب اینستاگرام محصولات آرایشی بهداشتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته: برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

پرفروش ترین ها

محصولات مرتبط

شما اینجا هستید :