قالب اینستاگرام فروشگاه آنلاین و عکاسی

۹,۹۰۰ تومان

محصول باکیفیت

محصول با کیفیت

پرداخت امن و آنلاین

دانلود پس از پرداخت

ضمانت بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه

قالب اینستاگرام فروشگاه آنلاین و عکاسی به شما کمک می‌کند تا تنها با قرار دادن متن‌ مورد نظرتان و تغییر در رنگ، تصاویر و دیگر المان ها به طرح نهایی خود برسید و نیازی نباشد که طراحی را از صفر انجام دهید.

برای بسیاری از افراد شاید این پرسش به وجود بیاید که قالب اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد. همه ما به خوبی می دانیم که افراد زیادی امروزه از اینستاگرام استفاده می کنند تا عکس های خود را در این فضا گذاشته و یا عکس های دیگران را مشاهده کنند. البته بسیاری از افراد هم برای درآمدزایی از اینستاگرام استفاده می کنند. قالب اینستاگرام یکی از بهترین امکاناتی می باشد که به وسیله آن می توانید درآمد بیشتری در اینستاگرام به دست آورید. شما می توانید از قالب های آماده اینستاگرام که بانک پروژه برایتان مهیا کرده است، استفاده کنید و بتوانید درآمد بیشتری به دست آورید.

این قالب‌ها بخصوص به افرادی که گرافیست حرفه‌ای نیستند کمک بسیاری می‌کند.

طراحی همچین قالبی برای اشخاصی که گرافیست حرفه‌ای نیستند تقریبا غیر ممکن است و برای گرافیست‌ها نیز زمانبر و گاهی چالش بر انگیز است.

حال تصور کنید شخصی که تنها تولید کننده محتوا در اینستاگرام و یا ادمین یک پیج اینستاگرامی است بخواهد محتوای با ظاهر زیبا تولید کند. در حالت عادی این شخص نیاز است که یا کار با فتوشاپ و طراحی را فرا بگیرد که خود بسیار زمانبر است و یا باید سفارش یک قالب را به یک گرافیست بدهد که در این صورت نیز علاوه بر هزینه بالای طراحی نسبت به قالب های آماده؛ از طرح نهایی خود تا زمان اتمام آن با خبر نخواهد شد که این خود مشکلی بزرگ است.

(در قالب آماده شما می‌توانید تصویر دقیقی از پیج‌تان را متصور شوید اما وقتی کار را به گرافیست می‌سپارید رساندن منظورتان به گرافیست بسیار سخت و گاهی غیر ممکن است).

به همین دلیل پیشنهاد ما به شما جهت صرفه جویی در زمان، انتخاب سریع قالب مناسب فعالیتتان در اینستاگرام و تمرکز بر تولید محتوا برای پیشی گرفتن از رقبای خود در اینستاگرام، استفاده از قالب های آماده ی این شبکه ی اجتماعی محبوب است.

در ادامه به بررسی ویژگی های قالبی که مشاهده می کنید، می پردازیم :

این قالب پست اینستاگرام، دارای 6 طرح مختلف مربعی می باشد و ایده آل برای فیس بوک ، توییتر و موارد دیگر نیز است.

از این قالب می توانید در پیج هایی با موضوعات مختلفی مانند عکاسی، فروشگاه آنلاین و … استفاده کنید و به وسیله ی ظاهر مدرن و زیبای آن، محصولات و عکس های خود را به نمایش بگذارید و توجه کاربران اینستاگرام را به سمت خود جلب کنید.

امکانات :

طراحی قابل تنظیم و قابل ویرایش آسان

طراحی با وضوح 150 DPI

آماده استفاده برای اینستاگرام

کاملاً لایه لایه

فونت های رایگان استفاده می شود

قرار دادن آسان تصویر

محتویات فایل :

6 فایل PSD (قابل ویرایش با استفاده از نرم افزار فتوشاپ)

توجه :

تصاویری که در قالب به کار رفته و مشاهده می کنید، فقط جهت پیش نمایش می باشند و در فایل قالب گنجانده نشده اند.

قالب اینستاگرام فروشگاه آنلاین و عکاسی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قالب اینستاگرام فروشگاه آنلاین و عکاسی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته: برچسب: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

پرفروش ترین ها

محصولات مرتبط

شما اینجا هستید :