طرح توجیهی تولید آبگرمکن گازی

۹۹,۰۰۰ تومان

محصول باکیفیت

محصول با کیفیت

پرداخت امن و آنلاین

دانلود پس از پرداخت

ضمانت بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه

مقدمه

امروزه با توجه به رشد روز افزون جمعیت، مسکن سازی نیز رو به افزایش رفته و چون آبگرمکن تقریبا یکی از نیازهای اساسی هر واحد مسکونی است و متناسب با درخواست این محصول شرکت های تولید کننده به فکر ایجاد زمینه ای برای تولید این محصول هستند به این صورت که بتوان با بالا بردن سطح کیفی و همچنین خدمات بعد از فروش بهتر و فراوان،‌ مشتریان بیشتری را به خود جلب کرده و اگر خدمات پس از فروش را در محل تولید به مصرف کنندگان ارائه دهند. متقابلا مصرف کنندگان نیز بیشتر مشتاق هستند تا محصول مورد نظر رادر شهر خود خریداری کنند. آبگرمکن در اشکال و انواع مختلف تولید می شود و به طور کلی به دو دسته تقسیم می شود.

۱) آبگرمکن گازی

۲) آبگرمکن دیواری

که موضوع این پروژه فقط اختصاص به تولید آبگرمکن گازی دارد. امروزه در شهرهای بزرگ با توجه به وجود مجتمع های مسکونی بزرگ که دارای سیستم گرمایشی مرکزی می باشند و گرمای آن از طریق موتورخانه و مشعل تأمینی می شود،‌ استفاده از آبگرمکن به شکل گذشته نبوده و نیز نبودن فضای مناسب باعث کم رونقی آبگرمکن های مخزن دار شده است.

معرفی اجمالی تولید آبگرمکن گازی

شرکت تعاونی تولیدی دما صنعت اردکان در کیلومتر ۲ جاده تهران و در شهرستان اردکان واقع شده است. این شرکت برای اخذ مجوز در سال ۱۳۷۵ ابتدا طرح توجیهی خود را که در این طرح خلاصه ای از مشخصات طرح میزان سرمایه گذاری، استهلاک و نهایتا توجیه اقتصادی که بیانگر سود آوری طرح تولید آبگرمکن گازی می باشد به اداره‌ تعاون فرستاده و سپس از بررسی طرح مجوز اقدام به کار از اداره‌ تعاون اخذ شده است و بعد از گذشت ۶ ماه از گرفتن مجوز شروع به کار نموده است. در بدو شروع بکار این شرکت به تولید ۳ نوع آبگرمکن در نوع گازی و یک نوع آبگرمکن نفتی پرداخته که دارای گنجایش آب به ظرفیت های ۴۵ و ۵۵ گالن می باشد لذا با توجه به وجود گاز شهری و گاز مایع در اکثر نقاط ایران این شرکت ساخت آبگرمکن گازی را در رأس کار خود قررا داده و در حال حاضر هیچ گونه آبگرمکن نفتی در این شرکت تولید نمی شود. فضای اشغال شده برای این شرکت تولیدی به میزان ۵۰۰۰ متر مربع می باشد.

معرفی آبگرمکن گازی

نام محصول: آبگرمکن گازی

ویژگیها:

۱ – سوخت مصرفی: گاز مایع و گاز شهری

۲ – دارای ظرفیت آبگیری ۴۵ و ۵۵ گالن

۳ – وزن: ۱۱۰ کیلوگرم  الی ۱۳۰ کیلو گرم

۴ – ارتفاع : ۱.۷۰ الی ۱.۹۰ سانتیمتر

۵ – قطر ۶۵ سانتیمتر

۶ – جنس بدنه بیرونی: فلزی ورق آهن روغنی ۵/. میلیمتر

۷ – جنس منبع آب داخلی: ورق آهن گالوانیزه به ضخامت ۱ میلیمتر

سوابق تولید آبگرمکن گازی

تولید آبگرمکن های گازی در کشور به صورت صد درصد داخلی تولید و مونتاژ می شود و تولید این طرح به صورت صنعتی در ۱۰ استان کشور و ۲۶ واحد تولیدی می باشد. میزان تولید سالیانه این محصول در کشور ۵۲۸۴۵۷ عدد می باشد.

فرآیند تولید آبگرمکن

۱- برش ورق

۲- خم کردن

۳- پرس

۴- غلتک

۵  جوش

۶-نقطه جوش

۷- برش و نصب لوله میانی

۸- لعاب و اسید شوری کردن

۹-  آزمایش مقدماتی

۱۰-تولید پوسته

۱۱- رنگ زدن پوسته

۱۲- مرحله‌مونتاژ

۱۳- آزمایش نهائی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طرح توجیهی تولید آبگرمکن گازی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین ها

محصولات مرتبط

شما اینجا هستید :