صنعت بازیافت مواد زائد پلاستیک

۹,۹۰۰ تومان

محصول باکیفیت

محصول با کیفیت

پرداخت امن و آنلاین

دانلود پس از پرداخت

ضمانت بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه

صنعت بازیافت

چگونه صنعت بازیافت ضایعات پلاستیکی را توسعه دهیم ؟ این سند به شکل طراحی تسلیم اعضای انجمن تجاری مواد زائد پلاستیکی ( PLTA ) شده . این همایش سالانه در ۱۶ نوامبر سال ۲۰۰۰ برگزار شد و آنرا به منظور تهیه اطلاعاتی مناسب و صحیح مورد بازنگری ، بحث و اصلاح قرار دادند .

اهداف انتشار PLTA بهبود صنعت بازیافت مواد زائد پلاستیکی ( RPL) ، پیشرفت روش های آزمایشی، فراهم کردن استانداردهای کیفی و تشویق استفاده از مواد پلاستیکی می باشد . این صنعت چرخه کاری آغازین ظهور تکنولوژی و رشد را پشت سر گذاشته و به چرخه رو به رشد وارد شده که مورد قبول بازار نیز می باشد . سال ۲۰۰۰ از نظر رشد کاری و رضایت بازار سال بسیار خوبی بود . به هنگام رسیدن به جواب این سوال چگونه صنعت مواد زائد پلاستیکی را بهبود بخشیم ؟ معلومات ASTM خود، برنامه PLTA / باتل مولتی کلانیت و پروژه های استدلالی مربوطه را بررسی خواهیم کرد ، مراحل رشد چرخه شغلی را بررسی می کنیم ، نشریه ها و نمایشگاه های تکنولوژی اخیر را فهرست می کنیم ، نگاهی اجمالی به روشهای ذخیره مواد خام می اندازیم و چند نظریه جدید برای آینده PLTA ارائه می دهیم .

انجمن آمریکائی آزمایش و رشد روش آزمایش مواد (ASTM) :

تا به امروز هشت روش آزمایشی جدید به چاپ رسیده است . این آزمایشات بخش قابل توجهی از تلاش و کار بسیاری از اعضای کمیته ۲۰٫۰۱٫ ۲۰ ASTM D را نشان می دهد . به همین منظور تشکرات خالصانه خود را به این اشخاص ابزار می کنیم .
۹۷-۶۱۰۸ D ،روش آزمایشی استاندارد برای خواص فشرده مواد و اشکال زائد پلاستیک .
۹۷-۶۱۰۹D ، روش آزمایشی استاندارد خواص انحنا پذیری مواد زائد تقویت شده و تقویت نشده .
۹۷-۶۱۱۱D ، روش آزمایشی استاندارد برای چگالی حجم و وزن خاص شایعات و اشکال پلاستیکی توسط روش جای گیری .
۹۷-۶۱۱۲D ، روش آزمایشی استاندارد برای چنگک های خمیده و فشرده و شکستگی چنگک اشکال و ضایعات پلاستیکی .
۹۷-۶۱۱۷D ، روش آزمایشی استاندارد برای نسبت های مکانیکی در اشکال و ضایعات پلاستیکی .
۹۸-۶۳۴۱D ، روش آزمایشی استاندارد برای شاخص های ضریب طولی انبساط گرمایی ضایعات پلاستیکی و اشکال ضایعات بین ۳۰ تا ۱۴۰ درجه فارنهایت.
۹۹-۶۴۳۵D ، روش آزمایشی استاندارد برای ماشین برش اشکال ضایعات .
۱۰۸E ( تعریف شده ) قابلیت احتراق کف پوش های خانگی .

مرحله هدایت بازنگری تعامل و رقیق برای هر یک از استانداردهای ASTM که در بالا ذکر شد در حال شروع شدن است . بعد از اینکه استاندادری به انتشار رشد چشم انداز ۵ ساله ای برای کامل کردن این کار وجود دارد . کمیته های ASTM و آزمایشگاه ها باید در کنار یکدیگر کار کنند تا از صحت هر استاندارد اطمینان حاصل کنند .

در مجموع چند روش وجود دارد که معمولا مورد نظر هستند و توسط کمیته های ۲۰٫۰۱٫ ۲۰ ASTM D بررسی می شوند . شاخص ترین روش ۱۸-۲۰-X ، ذکر خصوصیات استاندارد برای مواد زائد پلاستیک پلیولفین در عرشه کشتی ها است . بیشترین پیشرفت در طی سال ۲۰۰۰ در مورد این سند انجام شد . این کار با انتشار اطلاعات گسترده ای از رساله دکترای جوز مارتینز ، نامزد دکترای Ph,D مهندسی ساختمان از دانشگاه ایالت لوایزیلنا انجام شد. استفاده از عبارت طولانی مدل به هم فشرده ای که دراین فعالیت تحقیقی گسترش یافت ، بخش کلیدی برای تکمیل استاندارد ASTM بود . در حالی که منظره هوشمندانه ای در اجتماع مهندسین ساختمان برای فهم بهتر بافت های فشرده مواد دارای خاصیت الاستیک بود خوشنودیم که اعلام کنیم ، پیمان توافیی در مورد بافت های تکنیکی برای ۱۸-۲۰-X وجود دارد و آن برای رای اصلی ASTM کامل با بازنگری رایپ ایانی تسلیم شد تا در همایشهای ASTM که درباره مارس در فوانیلس ایالت آریزونا برگزار شد کامل شود .
قبل از اینکه اسناد زیر به تکامل برسد این عملکرد ASTM حول تکمیل فعالیت فنی مرتبط ۱۸-۲۰-X می چرخد .
چندین موضوع دیگر مورد نظر هستند که در قسمت ذیل آمده است :
۲۸-۲۰-X راهنمایی برای آزمایش مواد زائد پلاستیک
۳۰-۲۰-X راهنمایی برای ساختار سطح مواد زائد پلاستیک
۴۳-۲۰-X مشخصات استاندارد زائدات پلاستیک
۴۴-۲۰-X مشخصات استاندارد سطح PVC مهندسی

علاقه زیادی از طرف بخش دولتی برای پیشبرد روش آزمایشی مناسب در استفاده از مواد بازیافتی به میزان ساختار اسکله / نیروی دریایی وجود دارد . این موضوع نتیجه به دست امده از کمیته ASTM در مورد علائم اسکله / نیروی دیایی ۲۰٫۰۴٫ ۲۰D بود . بایستی افزایش مناسب در شرکت سازندگان و دولت هایی وابسته وجود داشته باشد تا این کمیته سودمند واقع شود . به طور کلی قیمت های قابل توجه به آزمایشاتی به چنین تولیدات هنگفتی مربوط می شود که به توانایی مالی و فنی بیشتر شرکت های شرکت کننده بستگی دارد و نیاز به بودجه دولتی قابل توجهی برای مراحل رشد تولیدات جدید در آینده دارد . عملکرد معمول در فرایند برای این کمیته چنین است :

a41-20-x روش آزمایشی استاندارد تا ویژگی های انحناپذیری توده های پلی مری تقویت شده و تقویت نشده را معین می کند .
۴۸-۲۰-x روش آزمایشی برای تراکم پرتویی انباشته های حائل پلیمری .
۴۹-۲۰-x مشخصه فوائدات پلاستیکی مورد استفاده در سیستم های دیواره .
a51-20-x مشخصه استاندارد انباشته های پلیمری مورد استفاده در سیستم های حائل بارهای نیروی دریایی .

PLTA / پروژه باتل مولتی کلانیت

سال ۲۰۰۰ سومین و آخرین سال پروژه PLTA / باتل مولی کلانیت است که تلاشی همکارانه از طرف مطالعات مواد ، و اجتماعات مهندسی طرح ساختمان است که RPL را برای استفاده ساختاری در عرشه کشتی ، اسکله های نیروی دریایی و استفاده مواد آماده می کند . چهار سازنده ۱- بدفورد تکنولوژی از ورتینگتون ایالت مینسوتا ۲- ری نیو پلاستیک از لوکشمبرک ایالت و پس کم سن ، ۳ – شرکت مواد زائد پلاستیکی از آکرون ایالت آهانو ، ۴ – مواد زائد پلاستیک آمریکا از بوکاراتون ایالت فلوریدا با کمک مالی و اهدا مواد برای پروژه اثباتی مشارکت داده شدند به طور کلی سپاسگذاری مخصوص نسبت به وارد کردن ابزار از اشخاص زیر و سازمان ها به خاطر کار ، تلاش و حمایت های مالی شان به منظور موقعیت در برنامه : باتل ، دکتر پرب هت کارشناس وامی ، تحقیق اصلی شرکت ماشین های مهندسی کلمبیا ، ریچارد لمپو از گروه مهندسان ارتش ، آزمایشگاه تحقیقاتی مهندسی ساختمان و مل مک لارن و ام .جی مک لارن ، دکتر رجز یلاز و دکتر وی جی گوپو از دانشگاه ایالت لویزیلنا ، دکتر تام نس کرو و دکتر ریچارد رنفری از دانشگاه راجرز، انجمن پلاستیک آمریکا ، اداره منابع طبیعی اهایو ، بخش بازیافت و جلوگیری از دور روزی مواد در ایالت نیویورک ، اداره رشد اقتصادی .

فهرست محتوا :

انجمن آمریکائی آزمایش و رشد روش آزمایش مواد (ASTM)
PLTA / پروژه باتل مولتی کلانیت
علوم صنعتی ( تکنولوژی )
به کارگیری تکه های پلاستیکی

» فاقد شکل «

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “صنعت بازیافت مواد زائد پلاستیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین ها

محصولات مرتبط

شما اینجا هستید :