تاثیر اندک غلظت بر ویژگی های حفاظتی اکسیژن پلی استرها

۹,۹۰۰ تومان

محصول باکیفیت

محصول با کیفیت

پرداخت امن و آنلاین

دانلود پس از پرداخت

ضمانت بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه

پیشرفت ویژگی های حفاظتی اکسیژن از پلی استرهای شیشه ای از طریق جهت یابی بررسی گردیده پلی (اتیلن ترتفنالیت ) (PET) پلی (اتیلن تفنالیت )‌(PEN)  و کوپلیمر وابسته به PET می باشد به طوریکه ۵۵% مدل ترفنالیت جایگزین بیبتروت (PET-BBOO) شده و با کشش یک محوری ثابت جهت یابی شده است. در یک شبکه کاملاً باریک از شرایط کششی نزدیک به حرارت انتقال شیشه ، امکان دستیابی به گسترش واحد پلی استرها بدون کریستال شدن یا لغزش فشار وجود داشت. فرایندهای جهت یابی و فشردگی مرتبط با انتقال ساده گلیکول از مرحله ساخت به انتقال است. اکسیژن از نظر نفوذ پذیری انتشاری و حلال بودن با میزان جهت یابی کاهش یافته است. ارتباط خطی میان قابلیت حل اکسیژن و میزان خاص پلیمر نشان می ده که پلی استری با غلظت ضعیف به عنوان یک شیشه تک فاز منظور شده است. این امکان بررسی قابلیت حل اکسیژن در ارتباط با تعمیات آزاد گاز قابل نفوذ در پلیمرهای شیشه ای را فراهم می کند. جهت یابی به عنوان فرایند کاهش میزان آزاد بدون حفره و ورود گاز پلیمری نامتعادل نزدیک شرایط تعادل (‌قابلیت حل مساوی صفر) منظور شده است.
پلی (‌اتیلن ترانتالیت ) (PET) مصرف زیادی به شکل بطری برای بسته بندی غذا دارد. بطری ها معمولاً شکل بادی دارند. محصول نهایی در وضعیت کاملاً ‌جهت یابی شده است. اصولاً جهت یابی باعث بهبود خصوصیات حفاظتی اکسیژن از PET است در یک ارتباط میان جهت گیری و ویژگی های مربوط به انتقال اکسیژن در تشخیص شرایط اجرایی و عملکرد محصول موثر است انتقال اتصالات اتیلن از مرحله شکل گیری تا مرحله انتقال در حوال فرایند کششی صورت گرفته است. مفهوم دو مرحله ای PET با طراحی ضعیف در دو فاز را ایجاد می کند. مرحله نامنظم نفوذ پذیری با اتصالات اتلین اصولاً دو مرحله ساخت و مرحله نامنظم غیر قابل نفوذ با اتصالات اتیلن که از مرحله ساخت به مرحله انتقال در حوال فرایند کششی صورت گرفته است. مفهوم دو مرحله ای PET با طراحی ضعیف خیلی ساده فرایند تنظیم حرارت را به عنوان کریستالی شدن و فشردگی نامنظم غیر قابل نفوذ تعریف می کند که با فشار مضاعف مرحله نامنظم نفوذ پذیر مرتبط است.
نتایج بررسی های گسترده نشان می دهد که این فرایند با دیگر پلی استرهای آروماتیک مرتبط بوده و ثابت شده که ارتباط خطی بین فشار و عملکرد انتقال وجود دارد همچنین برای تعبیه مدل ۲ مرحله ای قابل قبول است. بنابراین تعبیر مناسب شیشه ای با غلظت ضعیف امکان پذیر است. شیشه ای که براساس مرحله ای مجزاست ، راهکار یک مرحله ای ثابت می کند تعبیر جهت گیری مرتبط با مفاهیم میزان ازاد قبل ایجاد شده شیشه های پلیمری است. مقایسات بین PET صورت گرفته و پلی(اتیلن نفتالیت) (PET ) و کوپلیمر وابسته به PET با ۵۵% مول ترافتالیت جایگزین بیبنرونیت شده است. (۵۵BB – PET ) ارتباطات باید شکل گیری اتصال اتیلن را همانطور که با طبف نمای ماورای بنفش نشان داده شده بیان کند.
PET و PEN و کوپلیمر وابسته به PET به میزان ۵۵% مدل تراپتالیت جایگزین بینترونیت شدند و به عنوان ذرات با Kosa مجهز شده اند به علاوه یک ترپلیمر وابسته به ۵۵PET-BB با ۵% یا ۱۰% ترافتالیت جایگزین ایزوپتالایت شده تا کریستال ایجاد کند، نوارهای نامنظم تحت شرایط تک محوری کشش یافتند. حرارت های ایجاد شده نزدیک به انتقال شیشه هر پلیمر است بعد از مراحلی ، نوار به سرعت با حرارت کامل خنک می شود. شبکه های روی نمونه برای اندازه گیری میزان غلظت ثبت شدند. کل فزایند در طی ۲ تا ۱۰ دقیقه تکمیل شده و وابسته به میزان غلظت است. الگوهای توزیعی با زاویه گستره اشعه x تنها نشان دهنده انعکاس های نامنظم توزیعی است. جریان اکسیژن j(x) در صفر % رطوبت نسبی ، ۱ اتمسفر فشار و cْ۲۵ با ۲۰/۲ Meconox TRAN اندازه گیری  شده است. نمونه ها به دقت قرار گرفتند همانگونه که در قبل به منور دنیای بی ثباتی و ضعیت جریان اکسیژن از توزیع D تعیین شده توصیف شده میانگین ضخامت ، هر نمونه از غلظت اندازه گیری شده بعد از اندازه گیری حفاظت تکمیل شد. اکثر نمونه ها بین ۱ تا ۳ روز جهت یابی بررسی شد. بنابراین از زمانی بعد از به  ، همان سختی جریان را ایجاد کرد و نشان نمونه ها کاملاً ثابت هستند. ترکیب ساختاری با طیف نمای ماورای بنفش انتقال ‍PF تعیین شده. طیف در حرارت کامل با طیف سنج Nicolet 87. FTVR و با استفاده از تصویر سنج MTEC Mode200 جمع آوری شده است.

فهرست محتوا :
تاثیر اندک غلظت بر ویژگی های حفاظتی اکسیژن پلی استرها
خلاصه
مقدمه
آزمایش
نتایج و مباحث
نتیجه گیری

تعداد صفحات : ۱۸
نوع فایل : ورد ۲۰۰۳ (.doc)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تاثیر اندک غلظت بر ویژگی های حفاظتی اکسیژن پلی استرها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین ها

محصولات مرتبط

شما اینجا هستید :