کار در موقع شراکت

۹,۹۰۰ تومان

محصول باکیفیت

محصول با کیفیت

پرداخت امن و آنلاین

دانلود پس از پرداخت

ضمانت بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه

نویسنده : ثرنی پتون

مقایسه محاسبات تاجر کف کفش و محاسبات شراکت

نکته قابل تشابه بین تاجر کف کفش و یک شراکت این است که آنها هردو اشکال تجارت یا مشارکت واحد است . در حالی که مفهوم هویت تجارت بدان معناست که ما تفاوتهایی بین مالک و هدف محاسبه تجاری قائل شویم ، هیچ تفاوت منطقی وجود ندارد . تفاوت مهم از تعاریف اصلی تجارت کف کفش و شراکت مشتق می شود . تاجر کف کفش شخصی است که اموالش را تجارت می کند . بنابراین تنها یک مالک تجاری وجود دارد و تمام مزایا بدست آمده توسط تجارت متعلق به صاحب می باشد . در نتیجه سود وفقدان محاسبه به وسیله سود معامله و به صاحب حساب اصلی بسته می شود. فرصتی که سود تاجر کف کفش و زیان محاسبه که نوعاً نشان داده شده به معنی منتخبان می باشد و همیشه از نیاز این معامله آگاه نمی شود. کاندیدها باید به خاطر بسپارند که سود وزیان محاسبه بخشی از سیستم دوگانه ورودی است . با ارتباط توازن محاسبه نوشته می شود. تعادل نتایج به صاحب اصلی حساب منتقل می شود. اگر نتایج یک دوره مالی سود در پی داشته باشد، ثبت دو گانه به صورت زیر می باشد :

محاسبه سود و زیان Dr

سرمایه Cr

این محتوی معادله محاسبه است و این حقیقت را منعکس می کند که به وسیله سود برای دوره افزایش یافته به بیان دیگر ، یک شراکت به صورت رابطه بین اشخاصی در حال انجام کار تجاری با دیدگاه سود می باشند . این تعریف را قانون شراکت انگلیس ۱۸۹۰گرفته می شود . این مرتبط با اوراق ملی می باشد (اما کاندیداها در حال تهیه برای اوراق ملی باید مراجع را با محاسبه سود وزیان مرتبط کند ) این بدان معناست که در شراکت . بیش از یک مالک است و سود بین صاحبان تقسیم می شود در شراکت ، سودباقی مانده که بین مالکان نسبت تقسیم سود و زیان تقسیم می شود سود باقیمانده یعنی مقدار باقی مانده سود در محاسبه است و مالکان بخشی از سود تحت دوره های توافق شراکت عنوان می گیرند . این سهام تخصیصهای سود هستند . آنها بدست خواهند آمد زیرا تنوع عوامل وجود دارد . بعنوان مثال ،شرکاء درجات متفاوت درگیری خواهد داشت و یا ممکن نیست مهارتهای متفاوتی برای تجارت حاصل شود.

درهرحال ، این دلایل نسبتاً یک جریان در سوالات امتحان هستند. وبیشتر شبیه سوالات امتحان است و نیاز به کاندیدایی برای محاسبه سهام سود مطابق دوره های توافق نامه شراکت دارند : نکته مهم برای به خاطر آوردن به صورت محاسبات تاجران کف کفش است و هرمقداری به صاحبان پرداخت ، وباید به صورت طراحی شده تجارت شود . اگر شریک به حقوق عنوان شود ، به عنوان بخشی از سود سهام بررسی شود این یک تجارت گسترده نیست ، ونباید برای سود وزیان محاسبات تغییر کند ودر جهت محاسبه سود می باشد. تنها حقوق دانها مبالغی به کارمندان می پردازند و برای سود و زیان محاسبه متعهد می گردند.
-سرمایه شرکا و محاسبات جاری
این مورد عادی است که تمام سهام سود به محاسبه گرفته می شوند. این درباره سوال مورد نیاز راه روشن می شود . اگر چنین باشد ، ممکن است ، با شروع حفظ شراکت با سرمایه ثابت مربوط شود . این بدان معناست که هر شریک یک سرمایه محاسباتی و محاسبه جاری خواهد داشت . محاسبه سرمایه ، مقدمه اولیه سرمایه را ثبت خواهد کرد و به صورت عادی تنظیم می شوند البته اگر شریک سرمایه اضافی را معرفی کند.
.
.
.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کار در موقع شراکت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین ها

محصولات مرتبط

شما اینجا هستید :