شیوه های گروهی و ترکیبی هزینه استهلاک ( کاهش بها )

۰ تومان

محصول باکیفیت

محصول با کیفیت

پرداخت امن و آنلاین

دانلود پس از پرداخت

ضمانت بازگشت وجه

ضمانت بازگشت وجه

همانطور که تصور می کنید ، ثبت های استهلاکی می تواند پر هزینه ترین ( گران بها ) و کمی افزایش پیدا کرده باشد اگر که شرکت صدها یا شاید هم هزارها دارایی مستهلک شدنی داشته باشد

بنابراین هزینه عمومی ( burden : فشار ) می تواند کمتر شده باشد اگر شرکت از شیوه های گروهی و ترکیبی بیشتر برای دارائی های مستهلک شده بصورت جمعی نسبت به دارائی های کلی استفاده کند .

این دو شیوه مستثنی ( جدا ) از روش هستند که جمع آوری دارائی ها یک رقم کلی ( جمع بندی ) برای هزینه استهلاک ( افت بها ) است . شیوه هزینه استهلاک گروهی ، جمع آوری دارایی های مستهلک شدنی را تعیین می کند که نسبت به طول عمر یکسان و ویژگی های دیگر تقسیم می شوند . برای مثال استهلاک گروهی می تواند برای وسایل ( لوازم ) نیروی دریایی یا مجموعه ماشین آلات مورد استفاده قرار گیرد .

شیوه استهلاک ترکیبی زمانی استفاده می شود که دارایی ها از نظر فیزیکی متفاوت هستند اما در هر روش رقم کلی دارایی ها به راحتی هزینه استهلاک را نشان می دهد ( هزینه استهلاک به راحتی به دست می آید ) برای مثال استهلاک ترکیبی می تواند برای همه دارایی های مستهلک شدنی در کارخانه صنعتی مورد استفاده قرار گیرد ، حتی تصور کنید که دارایی های فردی ( تکی ) در شیوه ترکیبی ممکن است طول عمر متفاوت داشته باشد .

هر دو نگرش مشابه هستند چون آنها نرخ ( میزان ) مستقیم بر پایه میانگین طول عمر دارایی ها گروهی یا ترکیبی بکار می برند . عملکرد بیان شده در تصویر ( شرح ) ۲-۱۱ بکار برده شده .

شرکت عملیات تحویل فوری در سال ۲۰۰۰ شروع کرد . وسایل حمل نیروی دریایی استهلاک خواهد شد که از شیوه گروهی استفاده می کنند . هزینه خرید وسایل در اوایل سال ۲۰۰۰ ، همراه با ارزش های باقیمانده ، طول عمر تخمین زده شده و استهلاک مستقیم هر سال با توجه به نوع وسیله در زیر بیان شده .

تعداد صفحات : ۴
نوع فایل : ورد ۲۰۰۳ (.doc)

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شیوه های گروهی و ترکیبی هزینه استهلاک ( کاهش بها )”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین ها

محصولات مرتبط

شما اینجا هستید :